Het bestuur van de Bewonersvereniging Leuvekwartier snakt naar versterking:

Een secretaris die van verslaglegging houdt en evengoed zijn/haar stem voor andere zaken kan inzetten.

Een bestuurslid dat bewoners aanmoedigt en ondersteunt de prachtige mogelijkheden van Opzoomer Mee te benutten voor kleine en grote initiatieven in onze buurt.

De cultuur is gemoedelijk, open en tegelijkertijd doelgericht. We willen immers het verschil maken.

• Voorzitter: Ad Hulscher
  • Secretaris: Clarette Bonebakker
  • Penningmeester: Hans van Dongen

Voor vragen en opmerkingen zijn wij bereikbaar via info@leuvekwartier.nl

Wij leven in een constant veranderende omgeving. Dit is een van de redenen waarom ik, Hans van Dongen, bestuurslid van de bewonersvereniging geworden ben. Hoewel verandering goed is mag het niet ten koste gaan van de huidige bewoners. De bewonersvereniging kan een rol spelen in netwerken, het onder de aandacht brengen van zaken en met groepen met elkaar in contact brengen. Zodat wie dat dat wil gehoord wordt.

Mijn emailadres: penningmeester@leuvekwartier.nl